marți, 22 ianuarie 2013

interviu cu calipso2012...



eu:Multumesc inca odata ca mi-ai acordat acest interviu!
calipso:nu ai pt ce imi place sa dau interviuri
eu:Ca orice interviu,pentru inceput spune-mi cate ceva despre tine,te rog descrie-te.
calipso:poi.....imi plake stardoll,imi plac plimbarile cu prietenii,imi plake shake`ul :]]] pizza...am parul negru,ochi caprui
si nu mai stiu ce sa spun:]]]]]]
:))
sa continuam
eu:Ai castigat vreodata titlul de National Covergirl?
calipso:mno.....nu prea am sperante
:D
eu:Ce concursuri ai vrea sa mai castigi?
:]]
MSW
e cam mult
:]]
macar in semifinala
:]]
calipso:Iti urez succes si sper sa reusesti.De cate ori te-ai facut superstar?
calipso:pai ss am fost de 4 ori
eu:Si cum ti se pare sa fii superstar?
e sooper dar chestia e ca....uneori unele fete profita ca esti ss si te golesc de peruci in sc
:D
eu:ai totala dreptate am trecut prin asta
dar pt ca sunt o fire rea ....
nu conteaza nu mie mi se ia interviul
eu:Ai idoli pe stardoll?
calopso:]]
mnu...imi plake sa fiu unica
adik..nu copiez sau d`astea
eu:colectionezi hb-uri?
calipso:nu prea...nimeni nu le mai da:]]]
:)
eu:ceparere ai despre persoanele care insista sa le votezi?
calipso:pai...uneori sunt cam stresante dar cine merita il votez:D
SI pe tine te`am votat
:P
eu:iti multumesc
:*
Pe viitor te vezi inca jucand stardoll?
calipso:mnu stiu poate in timpul liber pt ca as vrea sa merg la o sc de design vertimentar
eu:iti urez bafta shi sper sa mai avem asemenea ocazii
iti mai multumesc odata pt interviul acordat
calipso: nu .ai pentru ce sper sa ne mai auzim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu